wtorek, 2 kwietnia 2013

:)

A więc tak, kilka informacji :)
Od dziś możecie dodać się do obserwatorów mojego bloga ;)
Na samym dole stronki macie zakładkę Obserwatorzy i tam możecie dołączyć, było by mi bardzooo miło
szczerze powiem.
No i druga informacja. Kilka osób mówiło, że nie czytało jeszcze bloga o Paul'u, a ja się pochwalę, że
czytam jeden i mi się podoba, więc zareklamuje (a co mi tam ;) ) tamten blog, zaglądajcie jest bardzo fajny
http://marzeniasiatkarskie.blogspot.com/
Pozdrawiam cieplutko E. :)

4 komentarze:

  1. wpadnę na tamtego bloga:) aa, i jeszze powiem Ci, że bardzo ciekawie piszesz- przeczytałam najnowszy rozdział, wciągnął mnie:)

    przepraszam za spam.
    chciałabym zaprosić cię na swojego bloga, poświęconemu siatkówce. nie jest to blog-opowiadanie, tylko zwykły blog. mam nadzieję, że wpadniesz, i jeśli możesz, dodaj link do swojego bloga w zakładce 'Opowiadania warte obejrzenia'. możesz też dodać tam swoje ulubione blogi-opowiadania poświęcone siatkówce, a w drugiej zakładce fan page. zapraszam i jeszcze raz przepraszam za spam, mam nadzieję, że wpadniesz! http://kibicowelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podoba mi sie twoja opowiesc ;) czekam na kolejne rozdziały ;) zapraszam tez na mojego bloga ;) blog jest ze zdjeciami ale tez planuję dodawac zdj związane z siatkówka ;)

    http://shootingtimeaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za miły komentarz:) bardzo mnie zmotywował do dalszej pracy nad blogiem:)
    zaraz wejdę na tamten blog (hniestety do tej pory jeszcze tego nie zrobiłam).

    jeśli będziesz miała kiedyś czas, to mogłabyś dodać kilka linków w komentarzu do fajnych stronek facebook'owych w zakładce 'Facebook'owe fan page'? ;) będę wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już jest post związany z siatkówka zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń