sobota, 4 maja 2013

Jesteście wspaniali :)

Kochani witam was! :)
Chciałam wam podziękować za całe wsparcie jakie mi dajecie do pisania :)
Wczoraj blog przekroczył magiczną liczbę 6 tysięcy wejść za co jestem wam niezmiernie wdzięczna :) Wiem, że wielu z was czeka na kolejny rozdział, a go dalej nie ma ;p większość z was zna już przyczynę, oczywiście są to przygotowania do matury, jednak dzisiaj postanowiłam trochę odpocząć i jeśli wieczorkiem nie ruszę się nigdzie z domu to mam nadzieję, że uda mi się napisać nowy odcinek :)
Jeszcze raz bardzo wam dziękuję za całą motywację i zachęcam tych, którzy tu wchodzą, ale nie komentują do tego aby może jednak skusili się na chociaż malutki komentarz, bo moi drodzy nawet te kilka słów jest czymś nieocenionym dla mnie :D Mam nadzieję, że do końca tego bloga dobijemy do 10 tysięcy, co wy na to? :)
PS. Oczywiście najlepsze życzenia dla naszego byłego Resoviaka :) Zbyszku powodzenia w nowym klubie i żeby Ci się tam wiodło. Oby omijały Cię kontuzję, a każdy mecz przynosił tylko szczęście, no i szybkiego i niezapomnianego ślubu :P
A czego wy chcielibyście życzyć ZB9? :)
Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Ajjj a już myślałam, że nowy rozdział;) ale rozumiem, matura to matura trzeba się przygotować, ale nie powiem, że taki mały relaksik w formie napisania nowego rozdziału, napewno by Ci pomógł się odstresować ;DDD powodzenia na maturze, czekam na kolejny rozdział z niecierpliwością;)
    A Zibiemu wszystkiego najlepszego i dużo zdrowia bez żadnych kontuzji;)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha no to ja już wiem dlaczego ten blog jest taki fajny ;D bo Ty staara jesteś (bez urazy ja mam 16 :( ) A blog jest naprawdę cudowny! Zbyszkowi życzę szczęścia w układaniu rodziny ;p i powodzenia w sporcie oczywiście ;)
    A Tobie życzę żebyś jak najlepiej zdała maturę ;) i częściej się tu pojawiała ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Buuu napisałam wczoraj komentarz, ale się nie dodał:(
    Powodzenia życzę na maturze, mam nadzieję że napiszesz ją jak najlepiej i bd mogła później pisać nowe odcinki;D bo już się nie mogę doczekać kolejnego rozdziału ;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń